Sparingi

Sparingi w sporcie to sesje ćwiczeniowe, sprawdzająca przygotowanie do prawdziwej potyczki. Jej celem nie jest walka, ale rozwój umiejętności technicznych zawodnika,  analiza stopnia opanowanej strategii i wzmacnianie samokontroli. Taka sesja uczy szybkich, trafiających w punkt reakcji, by w kluczowych momentach okazać stuprocentową skuteczność. A wszystko to dzięki szybkim korektom wprowadzanym przez trenera.

Celem SPARINGÓW KOMUNIKACYJNYCH,  dzięki zastosowanym metodom behawioralnym, jest szybka i skuteczna nauka inicjowania i kontynuowania rozmowy, która z jakiegoś powoduj jest dla Ciebie wyzwaniem. Podczas sesji nie uczymy jak manipulować, stawiać na swoim za wszelką cenę i wygrywać każdy spór. Możesz za to nauczyć się jak w sensowny, „ludzki” sposób dbać o swoje potrzeby, realizować cele biznesowe i rozwijać kompetencje miękkie w najbardziej intensywny sposób, jak to tylko możliwe w kontakcie z trenerem „na wyłączność”.

Dla kogo sparing?

  • Masz palącą potrzebę odbycia trudnej rozmowy (np. z szefem o podwyżce, z koleżanką o jej zrachowaniach, które utrudniają ci pracę, z klientami, po spotkaniach z którymi czujesz się „przejechany walcem”).
  • A może chcesz odbyć symulację rozmowy rekrutacyjnej na upragnione stanowisko lub negocjacyjnej w banku, urzędzie lub podczas rozmów biznesowych?
  • Jesteś osobą, która po każdym niemal szkoleniu „miękkim” ma niedosyt, bo już czuje co można zrobić ale nie wie jak, nie ma odwagi lub nie jest pewna czy dobrze jej pójdzie.
  • Formuła szkoleń grupowych jest dla Ciebie krępująca (zbyt wiele, często obcych osób, nie lubisz odgrywać „scenek”, bo uważasz że wypadają sztucznie i dalekie od sytuacji jakie spotykasz w swojej pracy zawodowej, nie będziesz się „wygłupiał” przed kolegami z pracy na zamkniętym szkoleniu firmowym)
  • Po spotkaniach indywidualnych (np. coachingu lub spotkaniu doradczym) czujesz, że nie o to chodziło …

1

Krok

Umawiasz się na pierwszą sesję online wypełniając formularz. Opisujesz obszar tematyczny sparingu, abyśmy mogli dobrać dla ciebie odpowiedniego trenera. Nie zobowiązuje Cię ona do kolejnych spotkań. Może być po prostu diagnozą Twoich „mocy i niemocy” komunikacyjnych.

2

Krok

  • Podczas sesji I opowiadasz o swoich potrzebach w zakresie ćwiczeń, a trener razem z tobą buduje strategię dalszej pracy,
  • przygotowujecie dopasowane do Ciebie sytuacje (konkretne zdania, zachowania rozmówcy)
  • trener proponuje pierwsze symulacje rozmowy, aby ocenić twoje kompetencje komunikacyjne „na wejściu” oraz udziela ci feedbacku i proponuje plan działania
  • dostajesz konkretne rozwiązania do przygotowanych przykładów „wymian”(scenariuszy zachowań i reakcji twojego „przyszłego” rozmówcy)
  • odbywacie kilka sparingów, kończących się za każdym razem podsumowaniem w postaci rozwojowej informacji zwrotnej
  • w trakcie pracy regulujesz intensywność ćwiczeń (przykłady „słabsze, mocniejsze, harcore”)

Wypełnij formularz kontaktowy. Umówimy Cię na pierwszą sesję próbną. Wtedy  zdecydujesz, czy metoda jest dla Ciebie (lub Twojego pracownika)  i chcesz kontynuować ćwiczenia.

Reguły sesji:

  • odbywają się w rytmie spotkań co tydzień lub dwa tygodnie online
  • trwają 90 min.
  • odbywają się w formule 1 na 1 (trener + uczestnik)
  • nie są nagrywane przez żadną ze stron, dodatkowo wizerunek uczestnika i trenera zabezpiecza umowa RODO

 

Koszt sesji: 400 zł +23% VAT

    Rodzaje sparingów

    SPARING KOMUNIKACYJNY DLA MANAGERÓW/ LIDERÓW

    • Rozmowy roczne
    • Feedback rozwojowy dla pracowników
    • Rozmowy rekrutacyjne i outplacementowe
    • Rozmowa z „kłopotliwym” pracownikiem (rozmowy dyscyplinujące)

    SPARING REKRUTACYJNY

    • Przygotowanie do pierwszej rozmowy rekrutacyjnej
    • Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej na stanowiska specjalistyczne

    SPARING KOMUNIKACYJNY DLA PRACOWNIKÓW I KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH

    • Asertywność
    • Rozmowa z przełożonym
    • Rozmowa z „kłopotliwym współpracownikiem”

    SPARING NEGOCJACYJNY:

    • Rozpoczynanie i prowadzenie negocjacji
    • Negocjowanie rozwiązań
    • Odpowiadanie na „nieczyste zagrywki”

    SPARING Z KLIENTEM

    • Rozmowa budująca i podtrzymująca relację
    • Rozmowa z „wymagającym” klientem
    • Rozmowa z klientem „przekraczającym granicę” (agresywnym, rozszczeniowym, odpieranie ataków słownych)
    • Negocjacje biznesowe

    SPARING COACHINGOWY:

    • Ćwiczenie technik zadawania pytań dla „nie-coachów”
    • Doskonalenie warsztatu pracy dla coachów