Menu

Alina Gorczyńska

Trener, konsultant, wykładowca akademicki, praktyk biznesu (15 lat w branży finansowej); Ekspert ds. szkoleń i projektów doradczych z zakresu jakości obsługi Klienta oraz sprzedaży dla branży finansowej.

Z wykształcenia jest ekonomistą i bankowcem. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Ekonomii kierunek Organizacja i Zarządzanie oraz studia podyplomowe w zakresie bankowości na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskie w Lublinie. Praktyk biznesu, posiada ponad 10 letnie doświadczenie związane z pracą w instytucjach finansowych (bankowość i ubezpieczenia), m. in: Specjalista ds. kredytów – Pierwszy Komercyjny Bank w Lublinie, Naczelnik Wydziału Obsługi Ludności – Powszechny Bank Kredytowy SA w Warszawie O/Lublin, Audytor wewnętrzny – PBK SA w Warszawie / BPH SA w Warszawie, Manager – Towarzystwo Ubezpieczeniowe AXA Życie, Inspektor w Wydziale Kontroli Wewnętrznej – ZUS O/Lublin.

Ukończyła ponadto studia podyplomowe Trener biznesu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji. Od wielu lat trener biznesu, konsultant. Posiada bogate doświadczenie szkoleniowe, rocznie przeprowadza ponad 800 godzin zajęć szkoleniowo-warsztatowych. Opracowuje także autorskie programy i ćwiczenia, specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń, warsztatów, projektów doradczych m.in. w obszarach:

  • komunikacji interpersonalnej,
  • technik sprzedaży
  • strategii rozwiązywania konfliktów
  • technik negocjacji
  • proaktywności w biznesie
  • tworzenia standardów pracy
  • biznesowego savoir – vivre’u
  • systemów oceny jakości obsługi klienta z wykorzystaniem Mystery Shopping
  • profesjonalnej prezentacji, autoprezentacji
  • asertywności
  • etyki w biznesie
  • zarządzania zespołem
  • zarządzania sprzedażą
  • zarządzania czasem

Wykładowca Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego – dydaktyka z zakresu autoprezentacji, negocjacji, technik rozwiązywania konfliktów i strategii negocjacyjnych, kontroli i audytu. Uczestniczyła w licznych konferencjach z zakresu zarządzania i marketingu w biznesie, na IX Międzynarodowej Konferencji Naukowej Excellence 2006 „Sposoby osiągania doskonałości organizacji w warunkach zmienności otoczenia” prowadziła wykład na temat: Kontrola jako narzędzie doskonalenia zarządzania organizacją  (publikacja 11/2006).

Posiada bardzo duże doświadczenie w szkoleniu i doradztwie na rzecz  sektora bankowego. Szkoli i wspiera rozwój kompetencji miękkich pracowników każdego szczebla, od pracowników bezpośredniej obsługi Klienta, doradców VIP aż po kadrę zarządzającą, czy trenerów wewnętrznych.

Jako konsultant / trener pracowała między innymi dla: Powszechnego Banku Kredytowego SA, Banku Zachodniego WBK SA, Banku Pocztowego, Banków Spółdzielczych, PKO BP, PZU SA, Telefonicznej Agencji Informacyjnej, SKOK Nike, Poczty Polskiej SA.

Posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne w pracy ze zróżnicowanymi grupami klientów nie tylko biznesowych lecz także w obszarze szeroko rozumianej polityki społecznej, jest współautorką koncepcji szkoleń oraz trenerem współprowadzącym warsztaty z zakresu budowania relacji w obszarze polityki społecznej (m.in. z zakresu: pomocy społecznej w krajach Unii Europejskiej, przeciwdziałania postawom agresywnym wśród klientów pomocy społecznej, pracy zespołów interdyscyplinarnych, wolontariatu).

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Akceptuję